2016. szept. 13.

Leiner Laura: Szent Johanna Gimi 1-8/2


Ez a könyvsorozat egyszerűen zseniális. Tiszteletem Leiner Laurának. Több tinédzsert is megfogott az, hogy a mai világban játszódik és, hogy róluk is szól. Egy gimi, ahová mindenki szívesen járna... Na ezzel a mondattal én teljes mértékben egyet értek. Minden nap úgy aludtam el, hogy mi lesz a folytatás. Mi lesz Renivel és Cortezzel. Természetesen ennek is eljött az ideje. Abban biztos vagyok, hogy nem csak nekem a kedvencem az 5. kötet. December 20. Sokszor nevettem rajta, és persze ezt Laura nem olcsó póénokkal nyerte el. És persze volt, amikor sírtam is. Ezt természetesen nem is kell mondanom, hogy hatalmas SzJGer lettem. Többször olvastam újra, de akkor is ugyanott sírtam és nevettem. Úgy érzem, ezt sose fogom megunni. Együtt szerettem bele Cortezbe Renivel. Felteszek nektek egy kérdést. Melyik szeptember 8.? Az szjg előtt ettől a kérdéstől nem érzékenyültök el, de ha már olvastad, akkor úgy mosolyogsz mint a vadalma, és rávágod:Még kilencedikben. Amikor a 2. kötete is kiolvastátok, akkor születik nektek egy világnap, vagy esetleg lesz egy 2. szülinapotok. Ez a dátum mindenkinél ugyan az. Március 3.-a. Cortez szülinapja. Ó, december 20., hétfő. Az a bizonyos levél... És (remélem) ez nem is kell mondanom, hogy ez a sorozat a való életről szól. Nincsenek vámpírok, vérfarkasok, varázslok és egyéb természet feletti lények. Egy sorozat, amely itt és most játszódik. Sárcok, akik olyanok, mint te, és mégis mások. A történet rólad is szól. Ezek a mondatok is bizonytítják, hogy akárkinek szól. Az szjg előtt minden normális például: szia, igen, ott egy raszta. Ezt természetesen a sorozat olvasása után, valahogy így szól: Csoki(szia) ühüm(igen) Ott van Ricsi(Ott egy raszta). A barátaimmal folyton ezeket mondogattuk: Kik vagyunk mi? SzJGerek. Mit akarunk? Cortezt! A szüleim sokszor furcsán néztek rám, amikor, csak úgy elkezdtem Cortez-ről beszélni. Vagy esetleg olvasok, épp egy vicces résznél tartok és el kezdek szakadni a röhögéstől. Elítélhetnek engem az emberek, de csak akkor, ha már olvasta az SzJG-t. Nekem kell egy Cortez vagy Ricsi, Zsolti, Dave, Macu, Gábor, Jacques, Arnold. Ez volt az a könyv, amit azért olvastuk, mert szeretjük és nem azért, mert muszáj.Életem története. Csak egy mondatot tudok még ehhez hozzá fűzni. Köszönöm Leiner Laura, hogy megírtad a Szent Johanna Gimit.


Csevegés vége

8 megjegyzés: