2016. szept. 15.

Leiner Laura: Akkor szakítsunk

Fülszöveg:Miért kell a szilveszternek feltétlenül az önfeledt bulizásról szólnia? Van az úgy, hogy az ember legfeljebb annyira vágyik, hogy egy rossz film előtt besüppedjen a kanapéba, csokit és chipset tömjön magába, és közben zokogva búcsúztassa az újévvel együtt frissen gallyra ment kapcsolatát.
Épp így tervezte Lia is, miután stílusosan, december 24.-én szakítottak Norbival. A barátaik azonban nem pontosan úgy képzelték el az év utolsó napját, mint Lia, ezért a szilveszter éjszaka végül sokkal inkább egy őrült road movie-ra hasonlított, amely fölött mintha mindenki elvesztette az irányítást...
Lehet, hogy velem van a baj, de nekem annyira nem jött be Lia és Norbi. De még Eszti sem. Az egész regényből csak Csaba és Szilkó volt a két értelmes ember. Az alap történet, még jó is volt. De a személyiségekkel jól el lett rontva. Annyira nem tetszett, mint a Bábel vagy az SzJG. Most Laurában csalódtam. Elérhette volna a Bábel szintjét, ha Lia, Norbi és Eszti nem ilyen... hogy is fogalmazzak? Hülyék. Ez a legszebb szó rájuk. Vissza térve a történetre, a szilveszter sincs, szakítás, új kapcsolat, vicces vagy tragikus események nélkül. Ebből ezek nem is hiányoztak. És baromira örültem, amikor Szilkó is megtalálta a párját. Sajnos Csabi ezt nem mondhatja el magáról, pedig annyira reménykedtem. A szereplők pocsék személyiségétől (ebből kivétel Csabi és Szilkó) eltekintve, egész jó lett. Olyan 10-es skálán kap egy 6,5-et. Ha kijavítaná Laura azt a pár hibát, akkor már is többet kapna, de sajnos ez nem fog megtörténni, így hát ez sem fog bekövetkezni. Nekem nem tetszett annyira, de ha nektek más a véleményetek, akkor írjátok meg nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése