2016. szept. 14.

Leiner Laura: Bábel


Fülszöveg: Bábel. A legnagyobb zenei fesztivál, valahol Pápa mellett. Mi lehet jobb annál, mint tizenhét évesen, életedben először, egy hetet eltölteni itt a barátaiddal? A záró napi koncert a Red Hot Chilli Peppersé, és Zsófi többek között azért érkezik, hogy találkozhasson Anthony Kiedisszel. Na de addig még sok minden történik vele, Napsival, Abdullal, Hipóval és Szaszával az Európa, Ázsia, Afrika és Ausztrália színpad körül...bábel. Ha voltál már fesztiválon, azért fogod szeretni, ha még nem voltál, azért.
Véleményem szerint, ez a regény is fantasztikus lett Leiner Laurától. Melyik nem? Mint ahogy az is kiderült a fülszövegből, hogy ez egy fesztiválról fog szólni. Én imádtam olvasni. Több tíz ezer olvasó tudja miről szól a Bábel,  ha valamilyen okból te még nem olvastad, akkor most állj fel és kezd el olvasni. Nem érdekelnek kifogások. Most! Na szia! Na jó, nem tudom elérni, hogy kezd el olvasni, mert még nem győztelek meg, akkor tedd meg Szaszáért! Vagy azért, hogy tudd ki az a Szasza! Na, de most térjünk vissza a könyvre. Baromi jó történet alapja van. Szerintem az, hogy 5 barátról( + Boldi) szól, akik elmennek egy 5 napos fesztiválra, és a főszereplő (Zsófi) szerelmes lesz. Aztán persze kiderül, hogy nem is az a bizonyos ember tetszik neki. Amikor ezt a részt olvastam elsőnek, megfogtam a könyvet és földhöz vágtam, majd el kezdtem prédikálni. Kolos? Ez most komoly Laura? Miért pont Kolos? Később persze rájöttem, hogy ez hülyeség volt. Zsófi ugyanis Szaszába szerelmes, és fordítva. Valyon össze jönnek? Zsófinak sikerül bejutnia a Red Hot Chili Peppers koncert színfalai mögé, vagy megint jön a security-s? Hipó hányszor megy el az orvosi sátorhoz? Abdul eléri akit keresett? Napsi megtalálja az olaszt? Zsófi és Szasza miért házasodnak össze? Ha ezekre a kérdésekre  még nem tudod a választ, akkor most felállsz és elindulsz olvasni. Árva ,szegény, éhező kis gyermekekért. Egy francokat. Zsófiért, Szaszáért, Napsiért, Abdulért, Hipóért, értem, és a bábel rajongók miatt. És mert tökéletesre íródott ez a könyv.


2 megjegyzés:

  1. Még nem olvastam el a könyvet,de a beszámolód megtetszett. Viszont miért mondassz el ilyen fontos részleteket,mint hogy kibe szerelmes Zsófi...Meg hogy megházasodik? Ha majd olvasom,akkor én ezt tudni fogom... :(

    VálaszTörlés