2016. szept. 17.

Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra

Fülszöveg: Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van a két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb őasjiával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy az utóbbi a magát Nicknek nevező srác nem fél használni...
Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszerű ReadySet dobosa.
Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel...
Én ehhez nem tudok már mit mondani. A fülszöveg konkrétan elmondta a történet lényegét. Nyílt titok: Holly tengeribeteg. Elég érdekes volt nyáron olvasni egy karácsonyi regényt. Szerény véleményem szerint, ez a regény humorosra és romantikusra sikerült. Nem tudom, hogy ez volt-e a cél, de így is le vett a lábamról. Ismét. Azt az egy dolgot nem értem, hogy a borítón egy barna hajú lány van, viszont Holly szőke... Nekem tetszik ez a ,,meghalt szülők, csinos gyermeke vagyok, és tengeri beteg" imidzs. Szép munka Marni Bates. Így tovább. Olvassátok el! Ajánlóm. És szintén a LoL könyvek közé sorolható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése